VERZENDING POLICY
I’m a shipping policy section. I’m a great place to update your customers about your shipping methods, packaging and costs. Use plain, straightforward language to build trust and make sure that your customers stay loyal!
Keramiek producten zijn kwetsbaar en vereisen veel verpakking, die zwaar kan zijn, dus waarom kan het meer kosten om te verzenden. Ik doe mijn best om stukken zo veilig mogelijk te verpakken en te verzenden terwijl ik uw kosten zo laag mogelijk houd. Als je meerdere bestellingen bij mij hebt geplaatst en het veilig is om dit te doen, zal ik de artikelen consolideren en eventuele verzendkosten terugbetalen. Wij bieden gratis verzending aan voor alle bestellingen boven de € 100,- in België. U kunt uw bestelling altijd afhalen in de studio. Kies bij het afrekenen voor de optie "afhalen Stokrooie". Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling klaarligt.
RETURN & EXCHANGE POLICY
I’m a return policy section. I’m a great place to let your customers know what to do in case they’ve changed their mind about their purchase, or if they’re dissatisfied with a product. Having a straightforward refund or exchange policy is a great way to build trust and reassure your customers that they can buy with confidence.
I'm the second paragraph in your return & exchange policy. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add details about your policy and make changes to the font. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.